Responsive Ad Slot

Slider

Oatside Coffee Latte

Haritu alang-alang ke Jaya Grocer mencari buah strawberry dan donut peach, kita cari lah minuman oatside oat milk ni
Tak pasal-pasal terjebak beli Oatside Coffee Latte ni sebab terpengaruh dengan posting anak buah. Dia beli stok di TikTok sekaton terus buat stok. Murah lagi katanya. Masa tu kita pun hold dulu lah. Letak dalam list. Kot terjumpa nanti baru beli. Malas nak beli online.

Haritu alang-alang ke Jaya Grocer mencari buah strawberry dan donut peach, kita cari lah minuman oatside oat milk ni. Buah strawberry dapat, buah donut peach je yang tak dapat. Bukan musim kot? 

Suka beli buah dan sayur di sini sebab elok dan segar. Buah dan sayur pun banyak yang rare, susah nak dapat di supermarket lain.

Selain beli buah strawberry, beli buah naga dan sayur alfalfa juga. Sedap tu buat tumis. Ratah gitu je pun sedap. 

Selesai cari barang utama, jomlah kita cari barang sampingan pula. Oatside oatmilk coffee jangan lupa! Rupanya da banyak pilihan saiz dan jenis minuman oatside oatmilk ni. Sejak bila kewujudan oatside ni saya pun tak mengkaji. 

Oatside Coffee Latte

Saya beli triple pack saiz 200ml ni. Okaylah untuk buat rasa-rasa. Harga promo seperti dalam gambar di atas. Saya pilih perasa latte. Dulu saya suka coffee caramel-caramel bagai. Sekarang lebih suka coffee latte. Tukar selera.

Oatside Coffee Latte

Rasa coffee latte oatmilk based yang sedap. Tapi lagi sedap kalau yang fresh lah. Ini kalau buat rasa-rasa nak minum kopi okaylah. Dia tak manis dan mild kopi sebab latte kan. Tapi terasa lah oat dia tu. Penggemar oat mesti suka. 

Sedap juga. Boleh buat stok di rumah kalau tiba-tiba terasa nak minum oatmilk coffee latte. 
0

No comments

Post a Comment

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

blogger
© Blog Sihatimerahjambu
simerahjambu